Rybářské centrum BIG-FISH Plzeň

Úlovky na Essential Baits

Konečně to už vyšlo - 11. - 15.7. 2011

Konečně to už vyšlo - 11. - 15.7. 2011 Konečně to už vyšlo - 11. - 15.7. 2011 Konečně to už vyšlo - 11. - 15.7. 2011 Konečně to už vyšlo - 11. - 15.7. 2011 Konečně to už vyšlo - 11. - 15.7. 2011 Konečně to už vyšlo - 11. - 15.7. 2011 Konečně to už vyšlo - 11. - 15.7. 2011 Konečně to už vyšlo - 11. - 15.7. 2011
Kliknutím zobrazíte další obrázky

Letos již po třetí jsem se vypravil s Petrem na jednu ze svazových vod, které mám hodně co vracet. Těsně před odjezdem se k nám ještě přidal Radek. Po obědě jsme na místě a začínají obvyklé přípravy. Radek chytal jak jinak než na produkty Essential Baits. Já jsem si doma připravil boilie z masové směsi a rybího liquidu. Na druhý prut jsem přeci jen nastražil dipovanou B5 od Essentialu, pouze s pár kuličkami na PVA přívěsu, bez dalšího krmení. První den se ozval příposlech pouze jednou, kdy na konci motáže se po chvilce ukázal odhadem čtyřkilový šupík. Druhý den jsem měl celkem tři záběry. Poprvé jsem vážil šupíka s délkou 88 cm a 13.10 kg. Tento kapr zapříčinil to, že jsem se musel  vydat na neplánovanou vycházku, abych zakoupil lahev na oslavu. Jelikož se jednalo dosud o mého největšího kapra. Po té přišel špígl odhadem 5 kg a dále šupík s délkou 78 cm a váhou 9.70 kg. Opět na vše na B5.  Plni očekávání čekáme co přinese další den. Navzdory tomu mi přichází pouze jeden zaběr, ale již od začátku je jasné, že na konci sestavy není žádný junior. Po dvacetiminutovém souboji měřím špígla s délkou 88 cm a váhou 13.80 kg, kterému zachutnala masová směs. Ráno Radek odjíždí a my zůstáváme na poslední noc. Příposlech se ozývá v půl dvanácté a o chvilku později podebírám posledního kapra výpravy s váhou kolem čtyř kilogramů. Ráno po snídani balíme a vyrážíme směr Plzeň. Závěrem tohoto článku bych chtěl poděkovat Petrovi, který mě vzal na "SVÁ" místa a umožnil mě tak zdolání těchto krásných ryb.

S pozdravem Standa Basl

Kliknutím na obrázek otevřete prohlížeč všech fotografií pro danou zprávu. Jak ovládat okno s fotografiemi myší:
vpravo - další obrázek, vlevo - předchozí obrázek, > - přehrávání obrázků, dole - náhledy obrázků, X - zavřít okno

Zobrazit další zprávy od vody

Odkazy

K70 MO ČRS Plzeň Klub ušlechtilého rybolovu MRK stále na rybách Plzeňský servis s.r.o.