Rybářské centrum BIG-FISH Plzeň

Úlovky na Essential Baits

První jarní kapříci - březen 2012

První jarní kapříci - březen 2012 První jarní kapříci - březen 2012 První jarní kapříci - březen 2012 První jarní kapříci - březen 2012
Kliknutím zobrazíte další obrázky

Vyrazil jsem s kamarádem na mojí velice oblíbenou klubovou vodu. Pruty jsme nahodili asi v 6:30 hod. První záběr přichází v 11:15 hod. Do 14 hodin příchází ještě 5 záběrů od malých kaprů. Ve 14:30 přichází veliká jízda přez utaženou brzdu, vybíhám z bivaku k prutu a lehce přisekávám. Je to o hodně větší ryba než ty předtím, ryba je cca 7 m od břehu a v tu chvíli tah povoluje a montáž letí z vody !! Jsem strašně naštvaný ! V 15:00 přichází další záběr, konečně ryba s váhou asi tak 3.50 kilogramu a mírou 53 cm. Kapříkovi zachutnala 20 mm kulička s příchutí Shellfish B5. Druhý den přichází jeden jediný záběr na 20 mm kuličku Cream - CSM + pop up Shellfish B5 ! Byl to nádherný kapr s váhou 6.70 kg a 72 cm. Třetí den mám dva záběry, ale to jsou už jen malí kapři. Této naší první jarní výpravě předcházely velké přípravy - dva dny jsem z člunu rozbíjel led, aby roztál dřív než mi skončí prázdniny :))

S pozdravem Honza "Ory" Tůma

Kliknutím na obrázek otevřete prohlížeč všech fotografií pro danou zprávu. Jak ovládat okno s fotografiemi myší:
vpravo - další obrázek, vlevo - předchozí obrázek, > - přehrávání obrázků, dole - náhledy obrázků, X - zavřít okno

Zobrazit další zprávy od vody

Odkazy

K70 MO ČRS Plzeň Klub ušlechtilého rybolovu MRK stále na rybách Plzeňský servis s.r.o.