Rybářské centrum BIG-FISH Plzeň

Úlovky na Essential Baits

Lysec před třením - květen 2018

Lysec před třením - květen 2018 Lysec před třením - květen 2018 Lysec před třením - květen 2018
Kliknutím zobrazíte další obrázky

Ahoj, posílám krátký report z mé jarní rybářské dovolené, kde se mi povedlo chytit krásného lysce před třením.

Na začátku května jsem strávil týden rybařením na svazové vodě. Doufal jsem, že voda ještě nebude tak teplá a ryby se budou zdržovat v mělčích částech revíru. Po příjezdu rozkrmuji jedno místo větší množství boilies, kam každý večer budu pravidelně přikrmovat. Druhým prutem budu chytat aktivně a vždy přihodím 2-3 hrstě boilies. První noc dostávám z krmáku hezkého 8 kg lysce a jsem rád, že se kapři v okolí vyskytují. Druhý den ráno dostávám pomalý záběr na druhý prut a začínám zdolávat velkou rybu. Žádná zběsilá jízda přes brzdu, ale jen pomalý tah. Když už mám kapra u břehu, tak si bere pár metrů z brzdy. Po deseti metrech ho otáčím a pumpuji zpět ke břehu a v tom…. se mi kapr vyháčkuje ! Jsem hodně zklamaný, pořád nemůžu uvěřit, že jsem kapra vyhákl na návazec s heavy carpem. Ale pro jistotu měním celý návazec a nasazuji banánek č.8. Celý den a noc se nic, ale vůbec nic neděje. Odpoledne už začínám trochu pochybovat jestli kapři nevyjeli do tření, ale po půl 3 dostávám další pomalý záběr na sólo prut s minimem krmením. Po zvednutí zase cítím těžký, rozvážný tah kapra, který se jen tak převaluje u dna. Nohy se mi začínají klepat. Už nechci přijít o další těžkou rybu. Radši kapra zdolávám trochu opatrně a pro jistotu jdu po pás do vody, abych se nezamotal do druhého prutu. U břehu díky polarizačkám vidím krásného, žlutého lysce.  Po chvilce kapra podebírám, ale až když podběrák přitáhnu k sobě tak si uvědomuji jak je ten kapr široký. Jdu si připravit foťák a další věci. Až když se kapr vyvalí na podložku a tak vidím neskutečně plné břicho. Obrovský lysec těsně před třením. To je neuvěřitelný!!!!  Dělám pár rychlých fotek na samospoušť a rychle kapra pouštím zpět…sedám si do vody vedle prutů a jen pomalu mi dochází, že jsem zdolal jednoho z největších lysců zdejší vody. Nejásám, nekřičím na vodu…jen tiše vstřebávám ten úchvatný zážitek, který mi tahle voda dopřála.

Kliknutím na obrázek otevřete prohlížeč všech fotografií pro danou zprávu. Jak ovládat okno s fotografiemi myší:
vpravo - další obrázek, vlevo - předchozí obrázek, > - přehrávání obrázků, dole - náhledy obrázků, X - zavřít okno

Zobrazit další zprávy od vody

Odkazy

K70 MO ČRS Plzeň Klub ušlechtilého rybolovu MRK stále na rybách Plzeňský servis s.r.o.