Rybářské centrum BIG-FISH Plzeň

Ostatní úlovky

Svazová voda - 6. - 10.8. 2010

Svazová voda - 6. - 10.8. 2010 Svazová voda - 6. - 10.8. 2010 Svazová voda - 6. - 10.8. 2010 Svazová voda - 6. - 10.8. 2010
Kliknutím zobrazíte další obrázky

Ahoj, od 6. 8. - 10. 8. 2010, jsem navštívil západočeskou svazovku. Původně jsem měl namířeno na řeku, ale zvyšující se průtok a nepříznivá předpověď nevěstily nic dobrého a proto jsem raději zvolil stoják. Boilies jsem zvolil Carp-B fish mix s příchutí játra x oliheň x česnek. Do směsi jsem přidal 0,5 kg roger red a GLM extrakt, boilies jsem roloval v průměru 20 mm. Po příchodu k vodě jsem boilies ještě přelil liquidem. První záběr se dostavil druhý den ráno, ale bohužel jsem o kapra přišel díky své nedůslednosti, při výrobě koncového návazce. Během dne se hladina zvedla o 75 cm a další záběr přišel až v neděli večer. Po krátkém souboji se na podložku podíval lysec 75 cm s váhou 8.80 kg. Následující den začaly být ryby aktivní nezvykle již v dopoledních hodinách a kolem půl desáté přišla jízda se zakrmeného místa. Od první chvíle jsem tušil, že je na konci sestavy větší ryba než doposud ulovené, proto jsem s velkou opatrností navíjel každý metr vlasce. Po chvilce, která se zdála být nekonečná jsem podebral šupíka s váhou 11 kg a délkou 83 cm. Poslední den jsem se již záběru nedočkal, ale i přes malý počet ulovených ryb jsem odjížeděl velmi spokojen. Všechny ulovené ryby byly puštěny zpět na svobodu a doufám, že jsem se s nimi nefotil naposled.

S pozdravem Standa Basl

Kliknutím na obrázek otevřete prohlížeč všech fotografií pro danou zprávu. Jak ovládat okno s fotografiemi myší:
vpravo - další obrázek, vlevo - předchozí obrázek, > - přehrávání obrázků, dole - náhledy obrázků, X - zavřít okno

Zobrazit další zprávy od vody

Odkazy

K70 MO ČRS Plzeň Klub ušlechtilého rybolovu MRK stále na rybách Plzeňský servis s.r.o.